Od torka do petka med 8.30-17.00.
Sobota, nedelja in prazniki po dogovoru.
V kolikor je možno diagnostiko opraviti hitro in brez posega v napravo, je diagnostika brezplačna v nasprotnem primeru je cena za lažjo diagnostiko 30€, diagnostika matičnih plošč 50€ in diagnostika za naprave, katere so bile v stiku s tekočino 100€. Če se odločite za popravilo, diagnostike ne zaračunamo.
To je odvisno od posamezne težave. V večini primerov vam lahko približno ceno popravila povemo že medtem ko čakate, razen če je težava v zvezi s tekočino. V tem primeru pa bi morali napravo pustiti, da bi jo podrobneje pogledali in ocenili strošek popravila.
Vaša naprava ima največjo možnost popravila TAKOJ po nesreči s tekočino! Zato ne čakajte, da se posuši in upate da bo čudežno delovala. Napravo nemudoma prinesite ali pošljite na servis.
Seveda ne! Kot pooblaščeni Apple servis bi vam morali tudi za najmanjšo napako na matični plošči ponuditi zamenjavo matične plošče ali celotne naprave proti nekajkrat višji ceni kot bi bila cena popravila pri nepooblaščenem servisu.
Vsakdo, ki ni pooblaščen Apple servis, in posreduje z vašo napravo, s tem izgubite garancijo. Ampak če na pooblaščenem Apple servisu ne ugotovijo, da je bila naprava odprta in popravljena, vaša garancija še vedno velja. V našem servisu se trudimo, da ne puščamo nobenih sledi popravil, razen če to ni možno npr. pri stiku s tekočino.
Pri manjših posegih načeloma ne posegamo v programsko opremo naprave in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja. Pri večjih posegih, če je to nujno potrebno pa opravimo tovarniško poenostavitev ali ponovno namestitev sistema. Pri tem pa se vsi podatki izbrišejo, vključno z aplikacijami in stiki.
V kolikor imate na vašem iPhone-u počeno steklo ali pa LCD zaslon, vam ga v našem servisu zamenjamo v roku ene ure, razen če to zaradi pretiranega obsega dela ni izvedljivo. V našem servisu imamo poenostavljene cene za menjavo stekla ali LCD zaslona, kar pomeni, da je cena za menjavo samo stekla ali pa celotnega LCD zaslona enaka.
Uporabljamo samo originalne tovarniško obnovljene LCD zaslone, zato bo kvaliteta in uporaba vaše Apple naprave ostala nespremenjena. V primeru pomanjkanja zaloge tovarniško obnovljenih LCD zaslonov vam ponudimo premium kopijo zaslona po nižji ceni. Garancija na menjavo zaslona je 90 dni.
V našem servisu smo specializirani za popravila matičnih plošč na vseh Apple napravah, zato je velika verjetnost, da bomo rešili vse vaše podatke. V kolikor pa je naprava že bila na kakšnem drugem servisu, kjer so poskušali popraviti vašo matično ploščo in je popravilo bilo neuspešno, se uspešnost popravila drastično zmanjša, saj v večini primerov neizkušeni serviserji naredijo še več škode. Zato je popravilo take naprave v našem servisu še dražje.
Če so vam vaši podatki pomembni, ne tvegajte, naj bo naš servis vedno prva izbira!
To je pa zato, ker je včasih nemogoče opraviti diagnostiko ne da bi odstranili vaše nedelujoče komponente in vgradilo nove delujoče. Če se ne odločite za popravilo, se vedno potrudimo vrniti vaše pa čeprav nedelujoče komponente nazaj na matično ploščo, vendar včasih to ni mogoče, zato vam jih priložimo zraven naprave in vas o tem seznanimo. V tem primeru se tudi diagnostika zaračuna v višini porabljenega materiala, vendar ne več kot 50€. Tudi o tem vas predhodno obvestimo, zato da ne bo kakšnih nepotrebnih presenečenj.
Ne, ker uporabljamo samo originalne nadomestne dele, zato vam bo vaš Apple iPhone, iPad, MacBook, iMac deloval tako kot prej.
Da, geslo potrebujemo za dostop do vseh funkcij telefona, katere pred in po popravilu skrbno stestiramo.
POZOR! Gesla uporabimo izključno v sklopu testiranj. Gesel ne shranjujemo v bazo. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.
Če se ne odločite za popravilo ,v večino primerih ne zaračunavamo diagnostike. Vendar včasih ni mogoče opraviti diagnostiko, ne da bi uporabili naše nove delujoče komponente. Da bi v tem primeru čimveč znižali stroške diagnostike, poskusimo nove vgrajene komponente, ki se še dajo ponovno uporabiti, odstraniti in vam zaračunamo samo nastali strošek za komponente, ki jih ni možno obnoviti in ponovno uporabiti. O tem vas predhodno obvestimo.
Da. Pri nas je popravilo možno plačati tudi z bančno kartico ali pa na obroke do maksimalno 24 obrokov.
Pogoji obročnega plačevanje:
Imetniki NLB Plačilnih kartic z odloženim plačilom ter imetnikom kartic drugih bank z pogojem obročnega plačevanja Karanta, Visa, MasterCard.
Imetniki kreditnih kartic drugih bank, ki imajo urejeno obročno plačevanje (v tem primeru veljajo pogoji banke nosilke kartice)
Od 2-24 mesečnih enako visokih obrokov (število in minimalni znesek posameznega obroka določi prodajno mesto)
V okviru prostega limita na obstoječi kartici ni potrebno predlagati nobene dokumentacije
Prodajno mesto samostojno oblikuje število obrokov in višino posameznega obroka.
Min. število obrokov: 2
Max. število obrokov: 24
Max nakup: prosti limit stranke
Stroški stranke obročnega plačevanja:
1 obrok: 0
2 obroka: 5,00 EUR
3 obroki: 6,5 EUR
4 obroki: 9,00 EUR
5 obrokov: 11,00 EUR
6 obrokov: 13,00 EUR
7 obrokov: 15,00 EUR
8 obrokov: 18,00 EUR
9 obrokov: 21,00 EUR
10 obrokov: 23,00 EUR
11 obrokov: 25,00 EUR
12 obrokov: 28,00 EUR
13 obrokov: 35,50 EUR
14 obrokov: 38,00 EUR
15 obrokov: 40,50 EUR
16 obrokov: 43,00 EUR
17 obrokov: 48,00 EUR
18 obrokov: 51,00 EUR
19 obrokov: 54,00 EUR
20 obrokov: 57,00 EUR
21 obrokov: 63,00 EUR
22 obrokov: 66,00 EUR
23 obrokov: 69,00 EUR
24 obrokov: 72,00 EUR
Stroški obrokov ne vklučujejo DDV
Da. Vse naše cene v ceniku in ponudbah so končne cene in vsebujejo DDV.
V servisu iRepair, se vedno maksimalno potrudimo, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon povrniti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona ali prenosnega računalnika kot so SIM kartica, SD kartica, brezžični usb sprejemnik za miško, cd ali dvd v optični enoti, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona, računalnika ali prenosnika v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti, pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo. S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjen telefon in ne posreduje gesla, smo primorani povrniti računalnik ali telefon na tovarniške nastavitve in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na telefonih s touch ID funkcijo (bralniki prstnega odtisa) le ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.
Za funkcionalne napake po oddaji vaše Apple naprave, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon ali računalnik pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom ali računalnikom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se uporabljajo originalna in včasih tudi nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalom ter uveljavljen postopek nameščanja le teh. Pri nadomestnih ekranih ali delih določene posebne funkcije (naprimer Touch ID ob menjavi home gumba) ne bodo delovale. Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev. Pregled oz. diagnostiko popravila aparata izven garancije ali zaradi napak, ki niso krite z garancijo, ne zaračunavamo, razen če je drugače določeno in vas ob tem predhodno obvestimo. Čas popravil naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in lahko nastanejo določena odstopanja od predvidenega časa, zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomakanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila ter nabave materiala do 30 dni od dneva prejema naprave. Če računalniku ali telefonu ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla. Pri pošiljanju po pošti, telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema naprave, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan. V primeru, da se napravo ne prevzame po 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in z prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastalih stroškov ali pa napravo uničiti. Naš servis ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči vrsto ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno storitev se zaračuna 20€. Pri produktih kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana). S predajo naprave podjetju (vključujoč pošiljanje preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.irepair.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki. Ne poslujemo z žigom.
Garancija:
Garancija na naše vgrajene rezervne dele je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo le z predložitvijo potrdila o plačilu. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:
- Deadpixels (mrtve pike v ekranu)
- Barvne ali bele pike v ekranu
- Odstopanje od primarne barve
- Odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja ali deformacije
- Ostanki lepila
- Manjše odrgnine in praske
- Zmanjšana svetlost ekrana
V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa telefona, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesen, nadaljnje vodotesnosti ne garantiramo. Za popravila na matični pološči, ki je bila v stiku s tekočino ali pa je poseg opravljal že kakšen drug servis, vam garancija ne pripada, razen če to ni drugače navedeno na izdanem računu. Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona ali računalnika (padec, počeno steklo/nedelujoč LCD, počena ali napihnjena baterija in podobno) ne prevzemamo. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov:
RAZRED 1:
ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo)
RAZRED 2:
dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :
2 svetla ali temna piksla
5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15''in17'' monitorje)
RAZRED 3:
dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :
5 svetlih pikslov
15 temnih pikslov
50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)
V primeru, da razred zaslona ni naveden, zaslon avtomatično spada v 3. razred.
Garancija ni veljavna:
- ob neposredovanja gesla za odklep in testiranje telefona ali računalnika
- ob poškodovanju garancijske nalepke (Warranty void seal)
- okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
- če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
- pri spremembah na aparatu
- ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)
- pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
- pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
- pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka-
- pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme
- pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo
- pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu